Nejčastěji kladené dotazy
Jak mohu objednat vaše výrobky?
Objednávku s Vámi vyřídí náš obchodně technický zástupce působící ve Vašem regionu.
Kde se dozvím ceny výrobků?
Ceny jednotlivých produktů a množstevních slev Vám sdělí obchodní zástupce.
Kdy mi bude zboží doručeno a jaké jsou možnosti úhrady?
Objednávky expedujeme každý den, maximálně do 5 pracovních dnů. Zásilky jsou doručovány prostřednictvím přepravní společností PPL. Nebylo-li Vám zboží doručeno v požadovaný termín dodání, informujte se na emailu: fakturace@tech-lit.cz
Zboží lze uhradit bankovním převodem se vzájemně dohodnutou splatností nebo prostřednictvím tzv. proforma faktury. V případě volby platební metody "na dobírku" je možné zaplatit přímo dopravci hotově nebo platební kartou přes terminál.
Kolik stojí dopravné?
Standardní výše manipulačního poplatku a dopravného je 130,- bez DPH. U objednávek nad 10 000,- Kč bez DPH doprava není zpoplatněna.
Jak mohu vyřídit reklamaci?
V případě, že některý z našich produktů nefunguje zcela korektně, je možné zboží reklamovat prostřednictvím našeho obchodně technického zástupce.
Zboží mi bylo doručeno, ale faktura v zásilce nebyla, koho mohu požádat o její zaslání?
Zašlete požadavek na email fakturace@tech-lit.cz, uveďte datum doručení zásilky a IČ Vaší společnosti. Faktura Vám bude zaslána obratem od doručení Vaši žádosti.
Mám technický dotaz a potřebuji poradit, na koho se mohu obrátit?
Veškeré odborné dotazy Vám zodpoví naši vyškolení zástupci. Zároveň Vám doporučí to nejlepší řešení přímo pro Vás a Vaši dílnu.
Obdržel jsem upomínku, koho mohu kontaktovat?
Obraťte se na naše oddělení prostřednictvím emailu info@tech-lit.cz, nebo telefonicky na čísle 495 582 501.