Nejčastěji kladené dotazy

Jak mohu objednat vaše výrobky?

Objednávku s Vámi vyřídí náš obchodně technický zástupce působící ve Vašem regionu.

Kde se dozvím ceny výrobků?

Ceny jednotlivých produktů a množstevních slev Vám sdělí obchodní zástupce.

Kdy mi bude zboží doručeno a jaké jsou možnosti úhrady?

Objednávky expedujeme každý den, maximálně do 5 pracovních dnů. Zásilky jsou doručovány prostřednictvím přepravní společností PPL. Nebylo-li Vám zboží doručeno v požadovaný termín dodání, informujte se na emailu: fakturace@tech-lit.cz 

Zboží lze uhradit bankovním převodem se vzájemně dohodnutou splatností nebo prostřednictvím tzv. proforma faktury. V případě volby platební metody "na dobírku" je možné zaplatit přímo dopravci hotově nebo platební kartou přes terminál.

Kolik stojí dopravné?

Standardní výše manipulačního poplatku a dopravného je 130,- bez DPH. U objednávek nad 10 000,- Kč bez DPH doprava není zpoplatněna.

Jak mohu vyřídit reklamaci?

V případě, že některý z našich produktů nefunguje zcela korektně, je možné zboží reklamovat prostřednictvím našeho obchodně technického zástupce.

Zboží mi bylo doručeno, ale faktura v zásilce nebyla, koho mohu požádat o její zaslání?

Zašlete požadavek na email fakturace@tech-lit.cz, uveďte datum doručení zásilky a IČ Vaší společnosti. Faktura Vám bude zaslána obratem od doručení Vaši žádosti.

Mám technický dotaz a potřebuji poradit, na koho se mohu obrátit?

Veškeré odborné dotazy Vám zodpoví naši vyškolení zástupci. Zároveň Vám doporučí to nejlepší řešení přímo pro Vás a Vaši dílnu.

Obdržel jsem upomínku, koho mohu kontaktovat?

Obraťte se na naše oddělení prostřednictvím emailu info@tech-lit.cz, nebo telefonicky na čísle 495 582 501.